تبلیغات
مقاله های مهدوی
مقاله های مهدوی

نویسنده: ویلیام كش

چكیده:

سلطه مطلق و بی­چون و چرای یهودیان بر هالیوود كه خود آنان بنیان گذار این صنعت گسترده فیلم سازی آمریكا بوده­اند، بر هیچ كس پوشیده نیست. در لیست یكصد فرد مؤثر بر سینمای آمریكا، هیچ فرد اروپایی تباری وجود ندارد و 12 نفر اول این لیست، همگی یهودی­اند. حاكمان یهودی هالیوود با تولید محصولاتی مستهجن و پرفروش، به سودهای كلان دست یافته­اند، هرچند یكی از مدیران صاحب نام یهودی هالیوود، ساخته­های خود را فیلم­هایی كثافت خوانده است. نویسنده معتقد است كه یهودیان دنیا كه همواره جزء ساكنان مناطق شرق عالم بوده­اند، به دلیل سرخوردگی در شرق و برای جبران ناكامی­های خود، راه آمریكا و هالیوود رادر پیش گرفته­اند.

 

هنگامی كه توماس ادیسون دوربین ساخت و تصاویر متحرك را اختراع نمود، كارآفرینان یهودی مهاجر نظیر سام­گلدوین، جك و هری وارنر و لوییس بی­مایر هالیوود را ایجاد نمودند. همچنین یهودیان، سه شبكه اصلی و مهم آمریكا را بنیان نهادند: شبكه NBC متعلق به دیوید سارنوف و شبكه ABC متعلق لئونارد گلدنسون. امروزه نیز حدود دو سوم تولیدكنندگان اصلی و پیشتاز صنعت سینما و تلویزیون، یهودی هستند.

سلطه یهودیان بر صنعت سرگرمی و تفریحات، كمتر در رسانه­های مهم دنیا مطرح گردیده است چرا كه اكثر این رسانه­ها یا به یهودیان تعلق دارند و یا از آنان می­ترسند.

در اكتبر سال 1994 میلادی، ویلیام كش روزنامه نگار بریتانیایی، مقاله­ای را با عنوان «توطئه­گران یهودی هالیوود» در «Spectator» نشریه «منتشر نمود كه نویسنده مقاله و نشریه آن به دلیل اتهام یهودستیزی، با واكنش­های تندی مواجه گردیدند.

ویلیام كش در این مقاله نوشته بود: «وقتی مایك اویتز اعلام نمود كه در شهر لس­آنجلس كنفرانسی خبری برگزار خواهد نمود، همه دریافتند كه اتفاق بزرگی در راه است. در آن جلسه اعلام گردید كه یك استودیوی چندمیلیارد دلاری فیلم سازی با مدیریت استیون اسپیلبرگ در آستانه تشكیل می باشد. در حالی كه استودیو­های نوظهور فیلم­سازی اندكی در هالیوود می­توانند بقای خود را حفظ نمایند، استودیوی آمریكایی فرانسیس كاپولا جزء معدود مراكزی است كه توانسته در 50 سال اخیر به فعالیت خود ادامه دهد؛ اما از زمانی كه كاتزنبرگ مدیریت شركت فیلم­سازی دیزنی را بر عهده گرفت، امر عجیبی به وقوع پیوست؛ وی با ساخت فیلم­هایی احمقانه و بی نزاكت نظیر «مشكل عشق» و «Aspen Extreme» كه به گفته خود كاتزنبرگ در گفتگو با یك روزنامه نگار، محصولاتی «كثافت» بوده­اند، به فعالیت پرداخت.

همكاری گروهی افرادی نظیر اسپیلبرگ، گیفن و كاتزنبرگ كه همگی یهودی هستند، باعث شده تا یكی از قوی­ترین و تأثیرگذارترین استودیو­های فیلم­سازی هالیوود به وجود آید. این اتحاد­های قدرتمند در حالی به وجود آمده­اند كه چندی پیش، در یكی از نشریات مطرح آمریكایی، مقاله­ای به چاپ رسید كه در آن اعلام گردیده بود كه كانون قدرت آمریكا از یك ابرقدرت صنعتی – نظامی به قدرتی بزرگ در عرصه سرگرمی و اطلاعات تبدیل شده است.

اما همیشه این سؤال مطرح بوده كه چرا یهودیان ساكن شرق برای تسلط بر هالیوود به غرب آمدند؟ یك پاسخ این است كه آنان به دلیل احساس ناتوانی و مقاومت در برابر خواسته­هایشان در شرق، به غرب روی آورده­اند. این حقیقت همان مطلبی است كه در كتاب «امپراتوری از میان خودشان؛ چگونه یهودیان هالیوود را ابداع نمودند.» اثر یكی از پیشگامان یهودی سینما لوییس بی­مایر بیان شده است . یهودیان با ورود به عرصه فیلم­سازی و تولیدآثاری به ظاهر هنری در عرصه­ای وارد شدند كه كسی آنان را سرزنش نمی كند و آنان می توانند به راحتی بر این دنیا حكمرانی كنند.

و البته این حكمرانی تاكنون تداوم داشته است. مدیران یهودی استودیو­های مهم سینمایی، از 60 سال پیش تاكنون تغییری نكرده­اند و از 85 فرد تأثیرگذار بر این صنعت از سال 1936 میلادی، 53 تن یهودی بوده­­اند.

همچنین چندی پیش در یك گزارش كه با هدف معرفی یكصد فرد قدرتمند در عرصه سینما منتشر گردید، دوازده نفر ابتدای لیست، همگی یهودی بودند. در این لیست، هیچ فرد سیاه­پوست و یا بریتانیایی تباری وجود نداشت.

سلطه مطلق آنان بر هالیوود به گونه­ای شرایط را رقم زده كه افراد غیر یهودی نیز تمایل دارند كه با تغییر رفتار و ظاهر خود، یهودی به نظر آیند. همان طور كه در دهه هشتاد میلادی، افراد برای ورود به صنعت سرگرمی، خود را همجنس باز و یا دوجنس­گرا نشان می­دادند (تخمین زده می­شود كه 35% اعضای جامعه سینماگران آمریكا، همجنس باز هستند). از سال­های بسیار دور، در لس­آنجلس این جوك شایع است كه برای ورود به صنعت سینما باید به آیین یهودیت گروید، زیرا یهودیان همواره تمایل دارند تا با برتر خواندن نژاد و آیین خود، دیگران را از خود جدا نموده و تبعیض قایل گردند.

امروزه در شرایطی یهودیان به رهبران بلامنازع هالیوود تبدیل شده­اند كه آنان تنها 4% جمعیت آمریكا را تشكیل می­دهند. یهودیان همواره رسانه­ها را به عنوان نوكران خود انگاشته­اند و تنها از آنان انتظار دارند كه نظرات و عقاید یهودیان را منعكس نمایند. یك راز كثیف در مورد هالیوود این است كه روزنامه­نگاران مرتبط با هالیوود، دائماً در رسانه­های مختلف جابجا شده و البته دستمزدهای كلانی هم می­گیرند. نكته مهم دیگر در مورد این رسانه­ها این است كه رسانه­های مهم و مشهور به صورتی كاملاً سازمان یافته و هماهنگ، اخبار مربوط به سلطه یهودیان را سانسور می­كنند، هر چند مردم آمریكا همواره جوك­هایی در این زمینه می‌سازند.

یهودیان كه همواره خود را قربانیان واقعه «هولوكاست» می­دانند، همواره دیگران را یهودی ستیز به حساب می­آورند و بدین ترتیب تلاش می­كنند كه با گسترش دامنه سلطه خویش، به اهداف پشت پرده خود دست یابند. لذا احتمالاً شما هم این جمله را شنیده­اید كه: «یهودیان برای دیدن تئاتر به سالن نمایش نمی روند، بلكه آن­ها به دنبال مشاهده عقاید ارائه شده خود از سوی بازیگران هستند.»

چندی پیش، یكی از مدیران شركت سونی كه حاضر به ذكر نام خود نشده بود، در مصاحبه­ای با یكی از هفته نامه های اقتصادی ژاپن اظهار داشت كه «صنعت فیلم­سازی آمریكا تقریباً به صورت كامل به وسیله یهودیان كنترل می‌گردد. لذا ما در شغل خود وظیفه داریم كه از بهترین شیوه‌ی ممكن بهره بگیریم.» البته مدیران هفته­نامه از این صحبت­ها چنین نتیجه گرفتند كه «اگر شما قصد انجام فعالیت­های تجاری در ایالات متحده دارید، نمی­توانید یهودیان ساكن در آن كشور را نادیده بگیرید!»

اخیراً یكی از گروه های آمریكایی فعال در حوزه مسائل فرهنگی، خواستار آن شد كه فیلم­های سینمایی از دست­های شیطان و پانصد نفر از یهودیان غیر معتقد به حضرت مسیح، نجات یابد. از سوی دیگر، یكی از مقامات مذهبی ایالات متحده هم چندی پیش یهودیان سردمدار هالیوود را به دلیل فریب و اغوای روزانه صدها دختر بی­فكر، مورد سرزنش قرار داد. وی همچنین گفت: «معمولاً ایجاد مشكلات و معضلات اخلاقی از سوی یك نژاد كه در كنترل یك تجارت به اكثریب دست می­یابد، نشانگر نبوغ افراد آن نژاد است.»

این گفته نشانگر وجود تفاوت­های عمده بین شهروندان آمریكایی و یهودیان می­باشد. یهودیان به ارزش­های اخلاقی و فرهنگی مردم آمریكا توجهی نمی­كنند. آنان كنترل رسانه­های اجتماعی آمریكا را در دست گرفته­اند اما به مسئولیت­های این كنترل توجه نمی­كنند. آنان همواره محصولات سینمایی خود را در درجه اول، آمریكایی و سپس یهودی معرفی می­نمایند.

از سوی دیگر، یهودیان هالیوود، عمدتاً عقاید خود را مخفی نگاه می­دارند، همان­طور كه اگرچه اكثر فعالان صنعت سینمایی آمریكا همجنس­باز هستند، اما تا پیش از دهه هشتاد میلادی، شما هیچ همجنس­بازی را در فیلم­های سینمایی نمی­دیدید.

 

پینوشت:

1. William Cash

منبع:

 سیاحت غرب، شماره 32





نوشته شده در تاریخ جمعه 30 مرداد 1388 توسط مهدویون عصر ظهور
درباره وبلاگ

آرشیو مطالب

آخرین مطالب

نویسندگان

موضوعات

نظر سنجی

پیوند ها

   دانشنامه مهدویت

لینكستان

آمار سایت

   لوگوی دوستان